098 128 20 20

099 128 20 20

093 128 20 20

Передзвоніть мені

Спеціалізований магазин запчастин

  Інфо - питання та відповіді

Згорнути всі питання

  Чому найменування товарів у вас написано іноземною мовою?
Це тимчасове явище. Ми активно працюємо над виправленням цього непорозуміння. Так склалося історично, коли це було ще звичайним явищем...

Багато назв запчастин звучать досить дивно українською, багато не мають співзвучного аналога (перекладу). У разі пошуку за назвою виникнуть неабиякі складнощі з правильним написанням запиту. Людина, яка має робити переклад повинна мати доступ до товарної бази, повинна мати достатньо часу та, найголовніше, досконало володіти українською технічною мовою. Але це все вирішується і незабаром це питання буде закрите. Приносимо вибачення за ці незручності!
  Як купити деталі з доставкою?
Замовлення можна зробити на сайті або по телефону. Також можете прислати на Viber або E-mail. В максимально короткий термін до вас зателефонує наш менеджер для підтвердження замовлення та деталей доставки.

Ми відправляємо замовлення переважно Новою Поштою. Послуги за доставку сплачує отримувач. Вартість доставки треба дізнаватися безпосередньо в перевізника. Замовлення має бути повністю сплачене на момент відправки. Сплатити можна на розрахунковий рахунок або за номером карти. Накладеним платежем не відправляємо, але можуть бути виключення, тож рішення приймає менеджер в кожному конкретному випадку.

Також по м. Києву часто відправляємо на таксі. Ви сплачуєте товар, замовляєте таксі до нас з поміткою "доставка товарів" та даєте водієві наш номер телефону.

Чи можемо відправити замовлення УкрПоштою? Теоретично так, але готуйтеся чекати від 4х до 7ми днів.

  Чи даєте ви гарантію на запчастини?
Надзвичайно популярне питання. Якщо коротко - Так. Але є моменти і їх дуже багато. В цілому, в нашій країні, ця система не дуже працює. Лише 30% наших постачальників належно ставляться до виконання гарантійних зобов'язань. Але з 10ти рекламацій задовільняють 2-3 максимум. Найбільша проблема в гарантії це документальне підтвердження з СТО, де встановлювалась деталь. А в деяких випадках СТО має бути сертифіковане на проведення конкретних ремонтних робіт. Хто та де "сертифікує" ті СТО ніхто не знає...

Отже, щоб мати гарантію вам треба знайти СТО (а краще "сертифіковане") та встановити ту запчастину там з оформленням всіх належних документів: замовлення-наряду та підтвердження оплати послуг. Якщо дефект деталі виявили при встановленні, то вам мають видати ще й акт-рекламацію, який є підтвердженням несправності з детальним описом. Якщо деталь зламалася через деякий час - вам треба їхати на СТО, робити ремонт/діагностику, брати ті всі документи там. У випадку оформлення рекламації по елементах електричного обладнання, необхідна наявність висновків діагностичного обладнання з відображенням помилки та її описом. А далі ще один квест. Ми передаємо те все постачальнику, постачальник на завод (принаймні вони так говорять) або ще кудись там на перевірку. 80% Постачальників затягують цей процес від 2х до 5ти місяців та переважно нічим це не закінчується.

А тепер уявіть ситуацію, коли вам треба встановити надзвичайно просту деталь, яка монтується за 2 секунди (особливо електрика). Вона не запрацювала. Нажаль, з ваших слів, без документального підтвердження з СТО, ніхто не прийме таку рекламацію. Але ж вам треба не рекламація, а миттєвий обмін на іншу або повернення коштів! Вибачайте це так не працює.

Ми намагаємось максимально йти на зустріч та закривати гарантійні питання миттєво та за власний рахунок. Частково або й повністю. Але не треба зловживати. Це все індивідуально та по ситуації. Звісно нам треба деякі підтвердження, найкраще фото та відео, можливо, відвідати наше партнерське СТО. Але коли клієнт приносить помпу та говорить, що вона підтікає десь там, поверніть кошти, нажаль вже нічого не вийде - ми її як перевіримо? Тільки документи та рекламація... Тож не поспішайте демонтувати - спочатку дзвоніть нам.

Головне ви маєте зрозуміти, що ми не зобов'язані вам "от вже зараз та негайно" повернути гроші за деталь, яка "з ваших слів" не працює чи зламалась при встановленні. А той всемогутній аргумент типу "так я ж у вас купив та ви зобовязані" точно не запрацює, особливо якщо ви з нього почнете розмову. Будьте чемними та стриманими в подібних ситуціях. Все може бути, ми не виробляємо ту продукцію, та не спеціально вам "підсунули таке", а наша країна не має чіткого та врегульованого гарантійного законодавства.
  Чому при купівлі у вас деяких запчастин ви клеїте на них пломби?
Ситуація №1. Наприклад, у людини якась проблема по електриці - не працюють повороти. Їхати до хорошого електрика та платити йому гроші за діагностику то зайве. Краще я піду та придбаю перемикач поворотів, обережно змонтую та спробую, якщо не запрацює, то поверну його. Потім придбаю реле, спробую і так далі.
Якщо в тому автомобілі є замикання в проводці чи щось подібне, то той "пробний" перемикач поворотів чи реле тихенько згорить чи "підгорить" і ніхто про це знати не буде. Людина повертає "пробну" деталь в магазин. Звісно перевірити на справність ми його не можемо. Людина запевняє та клянеться, що деталь навіть з коробки не діставалася. Аж тут ми отримуємо замовлення саме від вас та відправляємо вам той перемикач наприклад в Чернігів. А вам "горить", завтра в рейс та ще й закордон. Ну далі ви зрозуміли....СТО, рекламація, документи...

Ситуація №2. В людини зламалось зчеплення. А йому терміново треба в рейс. В Чернівцях воно є та майже безкоштовно, але треба в Києві та сьогодні. Будучи надзвичайно кмітливим, він замовляє в Чернівцях зчеплення сумнівного походження у незрозуміло кого. Також купує те ж саме зчеплення у нас за самою найвищою в країні ціною (звісно ж, на його думку). В той же день ремонтує автомобіль. А наступного дня, або ще краще, на 14тий день приносить нам повернення ніби нашого зчеплення. В менеджера під рукою не було подібного для порівняння справжності... Ну а далі, вже вам треба зчеплення, і ви хочете бути впевненим, що в нашому магазині ви придбаєте 100% оригінальну деталь...

Отже, ми клеїмо пломби саме для вашої безпеки та впевненості, що деталь не встановлювалась та отримана від перевіреного постачальника. Чи це законно? Абсолютно так! В законі про права споживачів чітко вказано, що відсутність пломби це причина для відмови у поверненні товару належної якості. Тож не дивуйтеся та віднесіться до цього з розумінням. Нажаль, наше суспільство має надзвичайно розвинені здібності накохати ближнього.